بهداشت و مراقبت و زیبایی, خواص گیاهان دارویی, همه مقالات

روغن های گیاهی روشن کننده پوست صورت که سفیدی دائمی و فوری پوست را به شما هدیه میدهند

روغن های گیاهی روشن کننده پوست صورت

ساختار پوست انسان از سلول هایی به نام ملانوسیت است. تولید ملانین ها باعث رنگ بخشیدن به پوست می شود. زمانی که این سلول ها ملانوسیت ملانین بیشتر از حالت عادی تولید می کنند، رنگ پوست تیره و تیره تر می شود.بهترین راه حل این موضوع استفاده از روغن گیاهی روشن کننده صورت است .

این تیرگی بیش از اندازه یک اختلال پوستی است که علت آنها معمولا به دلایل زیر می باشد:

۱_ قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید

۲_ استفاده نکردن از کرم ضد آفتاب

۳_دوره های درمانی مانند پرتو درمانی شیمی درمانی و…

۴_استفاده پی در پی از برخی قرص و دارو از جمله قرص های ضد بارداری

۵_برخی از بیماری های هورمونی و دوره بلوغ

۶_دوران بارداری

۷_کهولت سن

چه روغن گیاهی برای سفید شدن پوست صورت مفید است ؟

در پاسخ این سوال باید عنوان کرد که تعداد بسیاری از روغن های گیاهی برای از بین بردن جوش و لکه ها، و موجب سفیدی و شفافیت پوست می شود. ساختار این روغن  ها به گونه ای می باشد که پس از جذب به پوست در مرور زمان باعث رفع مشکلات پوستی می شوند. الخصوص آن گروه روغن هایی که سرشار از اسید لینولئیک ، ویتامین A و ویتامین C هستند. که اثرات بسیار فوق‌العاده در سفید شدن پوست صورت دارند.

روغن های گیاهی روشن کننده پوست

در ادامه این مطلب برخی از روغن هایی که حاوی سه ماده  اسید لینولئیک ، ویتامین A و ویتامین C هستند و پوست شما را سفید و روشن خواهند کرد را معرفی خواهیم کرد :

روغن نارگیل

روغن نارگیل فواید بسیاری برای پوست دارد، از روغن نارگیل می توانید برای روشن کردن لکه های پوستی استفاده کنید. استفاده روغن برای صورت آیده آل نیست اما هر گونه سوختگی و لکه های پوستی را می تواند درمان کند. نارگیل دارای آنتی اکسیدان است و پس از استفاده از روغن بلافاصله معجزه را مشاهده خواهید کرد.

روغن نارگیل را حتی می‌توانید برای جوش هایی که بر روی بدن و بازو ایجاد می‌شوند را درمان کنید. به عنوان دیگر روغن نارگیل یک تونر طبیعی بینظیر برای پاک کردن پوست شناخته می شود.

روغن آرگان

روغن آرگان یا (روغن مراکشی) به دلیل ظاهری که دارد آن را را به طلای مایع نیز شناخته شده است.  همان گونه که در فوق گفته شده این نام دیگر این روغن، روغن مراکشی است. زیرا این روغن محصول کشور مراکش است و از دانه های درخت آرگان تهیه می‌شود.

این روغن علاوه بر فواید بسیار زیادی که برای پوست و مو دارد، از این روغن به عنوان ضد پیری نیز استفاده می‌شود. برای گرفتن نتیجه عالی از این روغن معجزه پیشنهاد می‌شود که در روز از این روغن چند قطره بر روی صورت و گردن خود را ماساژ دهید و اجازه دهید به مدت یک شب بماند.

روغن آرگان داری خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد و همین موضوع باعث کاهش لک پوستی و چین و چروک های پوست می‌شود. این روغن بی‌نظیر بسیار برای پوست های خشک توصیه می‌شود و پس از مدتی معجزه آن را می‌توانید مشاهده کنید. این روغن بی‌نظیر گیاهی در اصل روشن کننده ای برای پوست شناخته می‌شود و درخشش پوست را نیز افزایش می‌دهد.

این محصول برای درمان اگزما بسیار موثر می باشد و روغن آرگان در درمان جوش و بریدگی و کبودی نیز موثر است. این روغن معجزه همچنین رشد جوش ها را متوقف می کند.

روغن بادام شیرین

روغن بادام شیرین از جمله روغن های گیاهی روشن کننده صورت است . این روغن درمان کننده ی تیرگی زیر چشم و لکه های تیره پوست است. این روغن پوست شما را با لایه برداری بسیار ظریف از سلول های مرده صورت تغذیه می‌کند. و در نتیجه ظاهری درخشان و زیبا به پوست شما هدیه میدهد.

روغن گل سرخ

روغن گل محمدی یا (روغن گلاب) به تنهایی یک محصول جامع است. و لازم نیست آن را با ماده دیور ترکیب کنیم. فقط این روغن را روی صورت خود بمالید، و ماساژ دهید و پس از آن استراحت کنید.

همچنین برای سفید کردن پوست های چرب و خشک بسیار مفید است. این محصول بی همتا به روشن شدن لکه های تیره، و همچنین به از بین رفتن جوش ها و سفت نگه داشتن پوست شما کمک موثری می کند.

روغن زیتون

روغن زیتون داری ویتامین E می‌باشد، پس روغن زیتون را به روغنی عالی برای تغذیه پوست تبدیل می‌کند، زیرا باعث سفیدی پوست و رفع لکه های تیره پوست صورت می‌شود. این روغن علاوه بر موارد فوق به درمان خطوط ریز پنچه کلاغی اطرف چشم کمک می‌کند و ضد سرطان پوست می باشد.

از روغن زیتون می‌توانید ماسک صورت برای پوست خود تهیه کنید. برای تهیه این ماسک سفید کننده پوست لازم است(۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون را با نصف فنجان ماست و ۳ قاشق عسل) ترکیب کرده و در هفته ۱ الی ۳ بار در مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بر روی پوست قرار دهید. این ماسک بسیار برای از بین بردن جوش و لکه های پوست صورت موثر است.

مواردی که قبل از استفاده از روغن های گیاهی باید بدانید!!!

۱_ اگر پوست شما به شدت چرب است از روغن های گیاهی هرگز برای صورت خود استفاده نکنید.

۲_ در صورت واکنش پوست صورت به روغن های گیاهی از آنها استفاده نکنید.

۳_ روغن های گیاهی را ترجیحا قبل از خواب استفاده کرده و قبل از استفاده صورت خود را تمیز کنید.

۴_ روغن های گیاهی معمولا هیچ عوارضی ندارند و عارضه ای از خود به جای نمی گذارند. بیشتر بیماری های پوستی یا به دلیل کمبود چربی یا چربی زیاد پوست ایجاد می‌شوند. اگر بتوانید روغن مناسب برای نوع پوست خود را پیدا کنید، روتین پوستی شما بدون دردسر خواهد بود.

پیشنهاد مشکستان

عطاری مشکستان همواره در تلاش بوده است تا ، بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار ایران و حتی خارج از کشور را در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

میزان رضایت مندی و مشتری مداری شعاراصلی مشکستان است .

از این رو این اطمینان را به شما میدهیم که تمام محصولات موجود در مشکستان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . شما میتوانید با خیالی آسوده روغن های گیاهی مورد نظر را سفارش دهید.

شما می توانید با تماس گرفتن و یا پیام دادن به عطاری مشکستان از مشاوره رایگان و مطمئن بهرمند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.