روغن خراطین محافظت . سلامت پوست

حجم دهی اندام و پوست با روغن زالو و خراطین

حجم دهی اندام و پوست با روغن زالو و خراطین

روغن زالو یکی از برترین روغن های طبیعی است که با خاصیت حجم دهندگی خود شناخته می شود.بزرگ کردن سایز طولی و حجم آلت تناسلی آقایان و بزرگ کردن سایز سینه بانوان از مهم ترین خواص روغن زالو اصل است.به طور کلی از گذشته تا کنون روغن زالو را بیشتر به عنوان تقویت کننده عملکرد جنسی می شناخته اند.این روغن خواص دیگری نیز همانند ، افزایش میل جنسی زنان نیز دارد .

روغن زالو اصل و خالص را می توانید از عطاری اینترنتی مُشکستان تهیه کنید.

این روغن در واقع نمونه پیشرفته و مدرن تری نسبت به گذشته است .در زمان های قدیم به صورت ضماد از زالو له شده بر روی موضع استفاده شده است.از این طریق خواص حجم دهندگی زالو به بدن منتقل می شود .

حال بهتر است که در مورد چگونگی تهیه روغن زالو و ویژگی های این روغن صحبت کنیم.

زالو - حجم دهی اندام و پوست با روغن زالو و خراطین

کرم زالو چیست ؟

کرم زالو کرمی هرمافرودیت است که از خون تغذیه می کند. زالو برای رشد کردن و بزرگ شدن نیاز به خون دارد.

از گذشته های دور از زالو به عنوان روشی سنتی برای درمان بیماری ها استفاده می شده است.به این روش زالو درمانی گفته می شود و هم اکنون نیز در بسیاری از مراکز طب سنتی این روش کاربرد دارد.

از این کرم در طب سنتی به عنوان عامل اصلی برای تصفیه خون نیز استفاده می شود .زالو با مکیدن خون آلوده آن را از بدن خارج کردن و خون را تصفیه می کند.زالو که به خون کثیف آلوده است پس از مکیدن خون می میرد .از این رو کرم زالو تنها یکبار استفاده می شود و خطر انقال بیماری های انسانی وجود ندارد .

حال ببینیم با این خواص ذکر شده برای کرم، چه خواص برای روغن زالو ذکر می شود .

خواص روغن زالو اصل چیست ؟

پر اهمیت ترین مورد از خواص روغن زالو برای بزرگ کردن اندام های بدن است .این روغن بیشترین استفاده در جهت افزایش سایز اندام و از بین بردن چین و چروک به طور کلی حجیم کردن اندام بدن های بدن به صورت طبیعی و بدون عارضه را دارد.

حال برای تعریف بهتر و کامل تر به بررسی محبوب ترین خواص روغن زالو اصل می پردازیم و پس از آن هر بخش را با توضیحات کامل بیان می کنیم. لازم به ذکر است که این خواص برای روغن زالو ممکن است در همه افراد به طور یکسان نتیجه ندهد و قطعا از فردی به فرد دیگر متفاوت است .

بزرگ کردن اندام تناسلی مردان
از بین بردن خط اخم و لبخند
حجم دهنده سینه زنان و مردان
افزایش زمان نعوظ
افزایش میل جنسی زنان
مناسب برای بدن سازان
بهبود ترمیم زخم
بهبود سیستم ایمنی بدن

بزرگ کردن اندام تناسلی مردان :

مهم ترین و قابل توجه ترین خاصیت روغنِ زالو برای بزرگ کردن آلت تناسلی است.این متد در گروه روش های طبیعی بی خطر بدون عارضه دسته بندی می شود .روغن زالو عملا در صورت اصل بودن هیچ گونه مشکلی برای بدن ایجاد نخواهد کرد .

ضمن آنکه این روش بازده ای مناسب و ماندگار برای آلت تناسلی خواهد داشت .

برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان، به روش طبیعی و با روغن تنها دو راه و روش وجود دارد. استفاده از :

روغن زالو اصل

روغن خراطین اصل

این دو روش برای افزایش سایز اندام تناسلی و بزرگ کردن اندام های بدن به اثبات رسیده اند.

عمده خاصیت روغن زالو خاصیت حجم دهندگی این محصول است.از روغن زالو بیشتر مردان در جهت افزایش سایز طولی و قطری آلت استفاده می کنند.عملکرد این روغن به نسبت دستگاه های وکیوم و مکش که در جهت افزایش طولی آلت استفاده می شود ، فوق العاده بیشتر است.

به علاوه دارای امینیت بالایی بوده و آسیبی به بافت آلت وارد نخواهد کرد .

روغن درمانی با روغن زالو و روغن خراطین بترین روش برای بزرگ کردن آلت است .

به طور کلی از روش های آسان و بدون نگرانی جهت حجم گیری اندام های بدن استفاده از روغن زالو اصل است.روغن زالو

حجم دهنده سینه آقایان و خانم ها :

همانطور که این روغن حجم دهنده و افزایش دهنده سایز آلت است .

در میان زنان نیز به علت حجم دهندگی سینه شهرت زیادی دارد. برای افزایش سایز سینه بهتر است

هر شب قبل از خواب مقداری از روغن زالو را به مدت نیم ساعت بر روی سینه های خود بمالید.با ادامه این روند بعد از ۲ ماه شاهد تغییراتی در سایز سینه خود می شوید.این افزایش سایز در سینه به صورت همگون و یکنواخت رخ می دهد .

یعنی بزرگ شدن سینه با مصرف روغن زالو ایجاد کیست و غده متورم نمی کند.ولی نتیجه گیری از این متد تا حد زیادی به میزان و نحوه مصرف شما بستگی دارد .این دوره زمانی بیان شده برای مصرف روغن برای همه یکسان نیست.

ممکن است در برخی افراد بازه زمانی بیشتری برای بازدهی روغن مورد نیاز باشد .به هر صورت افزایش سایز در هر دوره از مصرف روغن زالو بین ۱ الی ۲ سایز خواهد بود .این مقدار از افزایش سایز سینه به صورت طبیعی با ورزش افزایش می یابد.

چند نکته مهم :

بعد از مصرف و مالیدن این روغن بر بدن ، لازم به پاک کردن روغن از سطح پوست نیست.
مالش و ماساژ باید به صورت مداوم باشد و بهتر است هر شب تا رسیدن به نتیجه دلخواه این اعمال را ادامه دهید.
پس از رسیدن به نتیجه دلخواه و سایز مورد نظر مصرف روغن را هر روز کم کنید تا اثرات روغن دائمی باشد.
در صورت تمایل به سفت شدن سینه و لیفت آن به سمت بالا از ورزش غافل نشوید.
تاثیر گرانش بر بافت سینه منجر به افتادگی آن خواهد شد .
هر قدر توده سینه بزرگ تر باشد میزان تاثیر گرانش بر آن افزایش می یابد .
بنابراین بهترین روش برای جلوگیری از این مشکل انجام مداوم تمرینات سبک ورزشی سینه است.

از بین بردن خط اخم و لبخند :

خط اخم و لبخند از خطوط آزار دهنده و ناخوشایندی است که با مرور زمان و طی سالیان دراز بر صورت ایجاد می شود.

اما آیا راهی برای از بین بردن خطوط اخم و لبخند به روش آسان و بدور از استفاده از بوتاکس یا عمل وجود دارد ؟

استفاده از روغن زالو همچون عمل بوتاکس سبب حجیم شدن بافت بدن و از بین بردن خطوط لبخند و اخم میشود و مانند تزریق فیلر عمل می کند.

با استفاده از روغن زالو دیگر نیازی به صرف هزینه و نگرانی از خطرات عمل بوتاکس نیست.این نکته مهم ترین مزیت مصرف روغن زالو به جای روش های عمل جراحی است.زیرا روغن خطری برای پوست ندارد و هزینه بسیار کمی در مقایسه با عمل دربر خواهد داشت.

این میزان از تاثیر گذاری در بین مواد طبیعی بی نظیر است .خواص دیگری با استفاده از روغن زالو برای پوست صورت همراه خواهد بود .و آن کاهش میزان جوش ها و آکنه های سطح پوست است که به شدت کم می شود .

چون پایه روغن زالو، روغن زیتون طبیعی صد در صد خالص است که خواص آن برای سلامتی و شادابی چهره بر کسی پوشیده نیست .

هر بار دوره مصرف از روغن های خراطین و زالو بین ۲ تا ۳ ماه زمان می برد .

در این مدت نیاز به مصرف مرتب روزانه از این مواد می باشد .

افزایش زمان نعوظ :

احتمالا تاکنون برای افزایش زمان نعوظ ، داروی ویاگرا مصرف می کرده اید.اما آیا میدانستید روغن زالو همانند داروی ویاگرا عمل می کند!این روغن حاوی هیرودین است که سبب افزایش زمان نعوظ و لذت بیشتر در زمان رابطه می شود.

بنابراین در جهت افزایش زمان نعوظ و تاخیر در انزال زودرس استفاده از روغن زالو پیشنهاد می شود.نکته مهم این است که این خاصیت جنبی برای روغن زالو است یعنی در کنار دیگر خواص ، این تاثیر را هم برای بدن دارد.با این حال برای افرادی که از مشکلات جدی نعوظ و انزال رنج می برند ، روغن زالو کمک چندانی نخواهد کرد.

در هنگام مصرف روغن زالو بر روی آلت تناسلی ، با افزایش گردش خون و ایجاد نعوظ مواجه خواهید شد.ولی به دلیل عدم انزال در طی مصرف روغن در واقع نوعی تمرین برای افزایش زمان نعوظ انجام می شود.موضوع دیگر تکرار مداوم این روش به مدت ۳ ماه است که سبب می شود این تاثیر چشم گیر باشد .

در نتیجه پس از طی زمان مصرف خواه ناخواه میزان نعوظ و زمان انزال بهبود می یابد.

مکمل بدنسازی :

بسیاری از بدن سازان برای بزرگ کردن اندام های بدن خود همانند بازو و سینه، به دنبال روغن های طبیعی مناسب هستند.روغن خراطین و روغن زالو از آن دسته روغن هایی است که برای بدن سازان معجزه می کند.استفاده از این روغن های طبیعی و ورزش کردن همراه با آن باعث افزایش سایز و حجم اندام بدن می شود.

مصرف راحت روغن های مذبور آن را محبوب تمامی بدنسازان خواهد کرد .با به کارگیری روغن زالو قطعا نیازی به استفاده مداوم از مکمل های شیمیایی و هورمونی نخواهد بود .روغن زالو به صورت موضعی بر روی محدوده مورد نظر تمرکز می کند و این مورد از ویژگی های مثبت روغن زالو است که با مصرف کرن آن نیاز به افزایش وزن کلی جهت بزرگ کردن بافت یا عضله ای از بدن نیست .

روغن درمانی بسیار بی ضرر است و از این بابت مشکلی برای بدن ایجاد نمی شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.