خواص گیاهان دارویی, همه مقالات

حقایق پشت پرده داروهای گیاهی لاغری که نمیخواهند شما بدانید

داروهای گیاهی لاغری

آیا از ترکیبات داروهای گیاهی لاغری خبر دارید ؟

برای اطلاع از کیفیت داروهای گیاهی لاغری موجود در بازار  و معرفی بهترین داروی گیاهی لاغری تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید:

سلامتی و تندرستی و میزان رضایت مندی شما عزیزان ، از مهمترین اهداف مشکستان است . ما اینجا هستیم تا بهترین راهکار و درمان را برای بهبود ریشه ای بیماری ها ارائه بدهیم. نه اینگه با پاک کردن صورت مسئله مشکلی به دیگر مشکلاتتان اضافه کنیم.

از این رو در این مقاله سعی بر این داریم گه شما را با حقایق پشت پرده دارو ها و رژیم های لاغری سریع  ، موجود در بازار آشنا کنیم.

حتما این جملات را برای کاهش وزن و تناسب اندام زیاد شنیده اید :

چگونه در ۱۰ روز لاغر شویم ؟

چگونه بدون ورزش و گرسنگی تا عید به تناسب اندام برسیم ؟

رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در ۱ ماه

راهکار های معجزه آسا برای لاغری در ۷ روز

کاهش وزن سریع با قرص های گیاهی

اگر سری به گوگل بزنیم و کلمه لاغری را سرچ کنیم ، صد ها صفحه با مضامین بالا بر ای ما باز می شود. که همگی راهکار های معجزه آسا و دور از ذهنی را برای کاهش وزن و تناسب اندام به ما پیشنهاد میدهد.

با کمی تفکر و تجزیه و تحلیل متن مقاله متوجه می شویم که ،این دستور العمل ها هیچ کدام پایه و اساس علمی نداشته و فقط سعی بر این دارند که ، یک محصول یا رژیم خاص را تبلیغ کرده و با هر ترفندی این محصول را به فروش برسانند.

برای جذب مشتری دست روی نقطه ضعف افراد گذاشته و از کلمات وسوسه انگیزی مانند کاهش وزن در یک هفته ، بدون ورزش ، بدون گرسنگی و … استفاده می کنند؛ تا افرادی که از چاقی و رژیم های طاقت فرسا و ورزش های سنگین خسته شده اند را جذب نمایند.

داروهای گیاهی لاغری که از نظر طب سنتی در کاهش وزن موثر بوده اند

برای مثال افراد سود جو یک دوره میوه گوجی بری را بعنوان بهترین راهکار برای کاهش وزن و چربی سوزی قوی بمعرفی کردند ؛ دوره دیگر تخم کتان و جینسینگ قرمز  و کافئین بین مردم محبوب کردند و ماه بعد همه را به دنبال دارچین و زنجبیل و پودر تخم شنبلیله و فلفل قرمز برای چربی سوزی فرستادند . وفتی هم که مردم از درمان های گیاهی خسته شدن این دفعه مردم را به سمت داروهای شیمیایی و رژیم های طاقت فرسا سوق میدهند.

تناسب اندام و لاغری به چه قیمتی ؟داروهای گیاهی لاغری

شاید بعضی از این داروها و رژیم ها به صورت کوتاه مدت به کاهش وزن شما کمک شایانی کند ،امّا مطمئن باشید ، چون مشکل افزایش وزن شما به صورت اصولی بر طرف نشده است ، بعد از قطع دارو یا رژیم ، مجددا به وزن قبلی خود چه بسا بیشتر باز می گردید.

در نظر داشته باشید که حتی طب سنتی هم مصرف بی رویه داروهای گیاهی لاغری را جایز نمیداند. چون استفاده بیش از حد ، از گیاهان هم میتواند باعث ایجاد عوارض و مشکلاتی در بدن شود . استفاده غیر مجاز از این گیاهان عوارضی همچون آلرژی ، کهیر ، ریزش مو ، خشکی بیش از حد پوست و بدن و سوزش معده و افزایش فشار خون و غیره را به همراه دارد.

همان طور که اخیرا قرص های لاغری گیاهی و شیمیایی با اسم های مختلف افراد زیادی را مجذوب خود کرد .

دلیل این محبوبیت هم این بود که ، مردم کاهش وزن چشمگیری را در مدت زمان کوتاهی تجربه میکردند ؛ غافل از عوارض ناخوشایندی که ، این قرص ها بر جای می گذارد.

اتفاقا چندی پیش مشخص شد که ، در ترکیبات همین قرص ها از مواد مخدری بنام آمفتامین و متامفتامین  که در کاهش وزن موثر است ، استفاده می شده است.

موادی که بعضاً برای برخی افراد عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته است.

دست آخر لاغری و تناسب اندام به چه قیمتی ؟ آیا به قیمت از دست دادن سلامت جسم و جان ؟

اینجاست که باید درست فکر کرد ، تا بهترین مسیر و کم خطرترین راه درمان را انتخاب کنیم.

نظر طب سنتی درباره کاهش وزن و داروهای گیاهی لاغری

از نظر طب سنتی افراد از نظر مزاج و طبع به چند دسته تقسیم میشوند. به زبانی ساده تر اگر تحت تغذیه نامناسب یا شرایط خاصی این مزاج و طبع ها بهم بریزد باعث به وجود آمدن مشکلاتی در بدن می شود.

بر همین اساس چاقی و افزایش وزن هم در افراد مختلف علل متفاوتی دارد. از مهم ترین علل چاقی در طب سنتی می توان از : یبوست های شدید ، کاهش سوخت و ساز و متابولیسم بدن ، مشکلات دستگاه گوارشی ، کم شدن تعریق بدن ، کم خوابی و پر خوابی ، پر خوری ، بد خوری ، تغذیه نامناسب و نامنظم ، سردی و رطوبت بیش از حد معده و افزایش بلغم در بدن و غیره را نام برد.

بنابراین امکان ندارد که ، داروهای گیاهی لاغری و رژیم ها برای همه افراد جوابگو و موثر باشد. شما باید براساس مزاج و طبع و مشکلات موجود در بدن خودتان درمان شوید . تا ریشه چاقی و افزایش وزن خود را شناسایی نکنید نمی توانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

یکی از گیاهانی که تاثیر بسزایی در چربی سوزی و افزایش سوخت ساز بدن دارد ، گیاه افدرا نام دارد. برای اینکه بدانید گیاه افدرا چگونه باعث کاهش وزن میشود روی لینک افدرا گیاه جادویی لاغری کلیک کنید.

پیشنهاد مشکستان به شما عزیزان این است که ، قبل از هر گامی ابتدا توسط پزشک طب سنتی حاذق چکاپ شده و طبع و مزاج خود را بشناسید ؛ مشکلاتی را که باعث افزایش وزن شده اند را پیدا کنید و در جهت رفع مشکلات بر اساس مزاجتان اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.