بخورات اجنه

بخورات اجنه چیست ؟!

بخورات اجنه

قبل از اینکه به بخورات اجنه بپردازیم لازم که درباره بخورات و پیشینه آن آشنایی مختصریم داشته باشیم.

بخورات یعنی چه ؟

بخور دادن در لغت یعنی ، سوزاندن یا دود کردن صمغ گیاهان یا چوب و برگ های معطردر ختان ،که کاربرد بسیاری از جمله در علوم غریبه ( مراسم مذهبی ، احضار ارواح ، دعا نویسی ، موکل گیری ، سحر جادو ، دفع انرژی منفی و…) دارد.

بخور مخلوطی از انواع ریشه و ساقه و برگ گیاهان آسیاب شده با یکدیگر است .

بخورات و عود ها به صورت پودرهای معطر اما با رایحه ای زیبا و متمایز از یکدیگر می باشند.

همچنین ترکیبات بخورات در تمام مناطق جهان به اشکال و مواد مختلف وجود دارند .

هر منطقه و کشوری دارای ترکیب های مخصوص به خود است ، که آن را از سایرین متمایز می کند.

بخور و دود یک تقویت کننده موثر برای افزایش و تغییر انرژی بدن است که ، توانایی فوق العاده ای در ، از بین بردن و یا حتی جذب انرژی های منفی و مثبت دارد.

بعضی از بخورات ، مغناطیسی برای جذب انرژی های مثبت دارد و وقتی استنشاق شود ، سیگنال های هشدر دهنده ای برای بدن ارسال می کند و آن را برای دفع سموم ذهن آماده میکنند .

قطعا مهمترین و پر کاربردترین مصرف بخورات در زمینه علوم غریبه و اعمال عرفانی و مذهبی است ، که از قرن ها پیش تا به امروز ادامه دارد.

سوزاندن گیاهان مقدس (معمولا مریم گلی سفید) برای خلاص شدن از انرژی منفی یک فرد یا فضای محیط، از هزاران سال پیش ، بسیار رواج داشته است.

در عهد باستان، این گیاهان را در یک کاسه مخصوص خرد می کردند و می سوزاندند، زیرا معتقد بودن دود اطراف فرد یا ناحیه ای که نیاز به تمیز کردن داشته را احاطه می کند.
بعد ها این گیاهان به صورت دسته‌ای در کنار هم قرار گرفتند و به «عود و بخورات» معروف شدند.

تاریخچه بخورات

بحث بخورات در علوم غریبه به چندین قرن قبل از میلاد مسیح بازمیگردد، همچنین تاریخ دقیقی از آن موجود نمی باشد.

به هر حال مهم این است که این یک موضع بسیار بسیار قدیمی است.

بخورات بیشتر در سرزمین های باستانی آریایی و سامی ، آفریقا ، استرالیا رواج داشته است.

معمولاً از بخورات در مراسم مقدسی که مخصوص معابد مقدس بوه استفاده می شده است.

همچنین برای برقراری ارتباط و احضار ارواح و دفع انرژی منفی و انجام مراسم جادوگری نیز مورد استفاده قررار میگرفته است.

اما امروزه انسان های مدرن، برای خوش بو کردن و ایجاد فضای آرام وافزایش انرژی مثبت در محیط از بخور و سوزندان عود و صمغ گیاهان استفاده می کنند.

.jpg - بخورات اجنه چیست ؟!

بخور برای احضار جن

بخور دادن برای احضار جن مانند یک قرارداد بین دعانویس و موکل بوده است . یا نوعی تکریم و دادن اجرت و هزینه حاضر شدن جن و انجام اعمال است.

در واقع موکل و اجنه بابت حاضر شدن و انجام کار هزینه ای طلب میکنند . دود این بخورات همان تکزیم و اجرت انجام کار است.

همچنین برای هر طلسم و دعایی یک جن و موکل خاصی را باید احضار کرد . برای احضار هر کدام از اجنه نیز باید بخور مخصوص به آن دود شود .

در نتیجه بخور برای احضار جن نیز باید طبق اصولی انجام شود در غیر این صورت مشکل ساز خواهد شد.

اگر کسی نسبت به این عمل آگاهی نداشته باشد و صرفا با راهنمایی از منابع گوناگون پیش رود، قطعا با مشکل مواجه میشود .

توجه داشته باشد که احضار جن و موکل کار هر کسی نیست .

فقط اساتید علوم غریبه و اهل فن با انجام اعمال روحانی خاص و تکریم کردن اجنه با بخورات اجنه قادر به احضار میباشند.

مشکستان صراحتا خدمت شما عزیزان عرض میکند که ، دود کردن بخورات اجنه به تنهایی قادر به احضار و نوشتن طلسم ها و حرزها نمیشود .

حتی ممکن است برای شما دردسرساز شود . لطفا گول تبلیغات سودجویانه برخی فروشندگان و سایت ها را نخورید.

بخور احضار موکل

بخور احضار موکل یکی از پرکاربردترین و مجبوب ترین بخورات در بین اساتید علوم غریبه است .

زیرا یکی از مهمترین کارها در انجام فرائض علوم غریبه ، احضار موکل خاص برای اعمال خاص است .

علمای اهل فن علوم غریبه با چله نشینی های بی وقفه و دادن نذورات و دود کردن بخورات خاص و ریاضت های بسیار به یک مرتبه ای از عرفان میرسند که قادر به انجام فرائض روحانی و ماورایی میشوند.

اگر فرد بی تجربه اقدام به احضار موکل کند ممکن است ، دچار خطا و اشتباه شود . که این عواقب بدی را در پی خواهد داشت .

در کتب علوم غریبه آمده است که ، برای هر عمل روحانی از دعانویسی تا احضار و موکلگیری باید بخور مخصوص به آن عمل روحانی را دود کرد تا اثربخشی و نتیجه آن را ببینید.

در انتخاب نوع بخور ، طبع موکل ( بخور شیرین دوست دارد یا تند ) و نوع چله نشینی و دعانویسی و سحر و جادو هم حائز اهمیت می باشد.

اگر علاقمند به آشنایی بیشتر درباره علوم غریبه هستید میتوانید دو تا مقاله کاربرد بخورات در علوم غریبه و دعا نویسی و طلسمات و علوم غریبه از منظر اسلام را مطالعه بفرمایید.

بخور احضار روح

طبق نظر استادان فنگ شویی و و متخصصین علوم غریبه ، موجودات ماورایی مانند ارواح و جن و پری ، از طریق بو و رایحه و دود بخورات آرام گرفته، تغذیه میشوند.

فقط نوشتن دعا یا طلسم کفایت نمیکند، بلکه باید به موکل احترام گذاشت و به آنها غذا تقدیم کرد.

اگر به موارد گفته شده دقت نشود، موکل حضور نمیابد و دعا نیز اجرا نخواهد شد .

پس برای احضار صحیح باید از بخورات استفاده کرد.

در نتیجه سوزاندن و دود بخورات دراعمال علوم غریبه به منزله پذیرایی و اکرام و جذب کردن موکلین و ارواح در نظر گرفته میشود.

بخور احضار

فایده بخورات صرفا جهت موکل گیری – تسخیر و احضار محدود نمیشود و کاربرد دیگری در دعانویسی – طلسم نویسی – جادوگری و از این قبیل امور دارد.
در بابل باستان، سوزاندن گیاهان را هنگام اقامه نماز یا برای دفع ارواح شیطانی یا مقدس کردن محیط بران انجام فرائض دینی انجام می دادند.

اما امروزه بخورات کاربردهای بیشتری از جمله ( احضار جن – احضار موکل – احضار روح و … ) دارند.

بخورات جن

بحث بخورات اجنه از مباحث تخصصی در علوم غریبه بوده و بسیار بحث تخصصی است.

در نتیجه بدون مطالعه کتب علوم غریبه و انجام اعمال روحانی و ریاضت کشیدن ورود به آن امکان ناپذیر است.

حتی در عمل انجام دعوت ارواح و جن ، باید نوع و طبع دعوت هم توسط دعوت کننده رعایت شود مثل گرم یا سرد بودن.

طبع دعوت بسته به نوع دعوت در برخی دعوات از بخورات بدیل ( هر دو رائحه طیبه یا برعکس ) استفاده می شود .

ولی در بیشتر مواقع و بخصوص در دعوت هایی که قدرت انجام عمل زیاد است، باید از بخورات اختصاصی دعوت بهره گرفت .

در آخر برای انجام اعمال روحانی و احضار و تسخیرات نکات بسیاری است که باید رعایت شود. از حمله :

  1. بخورات
  2. تلفظ اذکار و وردها به عربی
  3. روز و ساعات و اوقات خاص
  4. انتخاب موکل مناسب هر عمل
  5. رعایت احترامات و تکریم
  6. پوشش مناسب برای احضار

ارتباط با ارواح و اجنه کار هر کسی نسیت و باید نکات بسیاری را ارزیابی کرده و انجام دهید . در هر صورت پیشنهاد ما این است که هرگز اقدام به این اعمال نکنید . زیرا ممکن است عواقب بسیار بدی برای شما و اطرافیانتان داشته باشد.

مشکستان همواره در تلاش است که ، مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین بخورات ( عودها ، چوب های معطر ، صمغ ها ، اسپند جامع مخصوص ) موجود در بازار ایران و کشورهای عربی را جمع آوری و در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

برای اطلاع و آشنایی با انواع بخورات در لینک بخورات در علوم غریبه و انواع بخور سوز ها روی لینک  بخورسوز کلیک کنید.

 

31 دیدگاه برای “بخورات اجنه چیست ؟!

  1. ساحیلا گفته:

    باسلام دیدگاهها رو خوندم ،بعضیها ناآگاه و بعضی‌ها علمش رو دارن.باتوجه ب اینکه شخصآ دوتا موکل دارم و گویا موروثی بمن و خواهرم رسیدن باید عرض کنم امثال ما ک از یه سنی ،با اینا دگ بزرگ شدیم و زندگی کردیم ،نیازی ب عود و امثالهم نیس ،اینجور چیزا برای کسانیکه اهل فن و ماورا هستن و برای تسخیر کردن انجام کاری،یا دعا و طلسمی بخوان ،هستش.باتشکر از نظرات دوستان

  2. ragdnam گفته:

    سلام من دوسالی میشه فقط می‌دونم ناخاسته باجن ارطباط دارم اومدن طرفم شبوروز باهامه گه خوبی بهشون بکنم جواب میدن باخوبی فک کنم مسلمونن چون قرآن میخونم بادعا دورنمبشن به هیچ وجه اذیت نمیشم فقط روزای اول که فک میکردم طلم وارد بدنم شده چیزایی بمن دادن که خودشون موکل اون چیزان حتی بعضی قدرتهای ماورایی مثلن بمن دادن چیزی بخام میدن فقط طلا امتحان نکردم میخام ببینمشون یا باهام حرف بزنن پیش چندین دعانویس دعا کردم ازم جدا نشده اسرارشون نمیتونم فاش کنمچیزایی دارم باخطی روشون نوشته روز اول فک کردم زیرخاکیه خط ایلا می یاغیره هست بعدن فهمیدم خط اجنه اهل زمینه ووووووبخدا راست میگم بخوری میخام که خوششون بیاد خودشون بهم نشون بدن یاببینمشون لطفن

  3. reza گفته:

    عود و بخورات به تنهایی برای احضار اجنه کار ساز نیست تازه اونم نه هر بخوری یکسری بخورات مخصوص میخواد برای احضار اجنه یکسری اوراد و ذکر ها داره که در دسترس عموم مردم نیست فقط عارفان و اساتید واقعی علوم غریبه این اوراد ذکر ها رو دارن

  4. م . د گفته:

    سلام من ۲۱سال است که سه موکل دارم سال ۶۱یک سال در پاکستان و دو سال در هندوستان دوره های تخصصی را فرا گرفتم و بجهت ابهامات عزیزان بصورت روان باید گفت تسخیرات و یا احضارات نیاز به آموزش‌های گوناگون و فراگیری علم متناسب به آنست که از عهده هرکسی خارج است. بخورات بیش از سی درصد تأثیر گذار است بشرط اصل بودن آن و استفاده کردن هرنوع بخوراتی در منزل بلامانع است

    • Ghazaleh گفته:

      سلام امروز یک نفر فروشگاه ما و دنبال بخور خاصی به نام دهنل یا دهبل میگشت و وقتی دید ما عود روشن کردیم
      گفت چه کار خطرناکی شما ارواح رو اجنه رو احضار میکنید با اینکار و ٩٠درصد شون هم منفی هستن چون مثبت ها همیشه مشغول عبادت هستن و شما هم کم کم گرفتار میشید و در گیر خلاصه اینکه گفت سوره صافات رو بذار مرتب پخش بشه تا نجات پیدا کنی البته خود اون شخص که این حرف ها رو زد قیافه اش خیلی عجسب بود و ناخن های دستش به صورت عجیبی بلند و نوک تیز یود

      • میثم گفته:

        هرکس گفته تازه کار بوده وجویای نام بخورات دلیل بر اومدن اجنه نمیشن اونا همجا هستن خودشون وتا شما قابلیت وقدرت درک ودیدن نداشته باشید ارتباط نمیگیرند وپیدا نمیشن

        • حسین گفته:

          من میخوام با موکلین بزرگی در ارتباط باشم و حرف بزنم. اونقدر قوی که هر چیزی بگم رو جواب بدن و قدرت های فرا طبیعی داشته باشم. نمیخوام نه تسخیر بشم و نه تسخیر کنم اما نیازمند ارتباط شدید با یکی از بزرگترین ارواح، اجنه یا فرشته ها رو دارم هیچیم از علوم غریبه نمیدونم یک بخور میخوام که با اونا وارد ارتباط بشم

    • سارا گفته:

      سلام.یه سوال دارم . من دوست دارم از عود برای خوشبو کردن منزل استفاده کنم ولی همه بهم میگن با اینکار بعضی از اجنه به خونه ات جذب میشن و برای اینکه نیان باید چهار طرف اتاق نمک بریزی یا درو پنجره هارو بازکنی.این درسته؟

  5. یزدان گفته:

    بادرود بنده بعداز۳۲۵سال سن وگشت گذار درعالم هستی موجوداتی رو دیدم که برای درذهن هیچ انسانی قابل درک نیست تا انگشت درسوراخ زنبور نکنی هیچ موجودی کاری باشمانداره دشنام دادن مسخره کردن روکناربگذارید واین کار رو جدی بگیرید میتونید با هرموجودی ارتباط برقرار کنید🤞🤟

    • میثم گفته:

      سلام خدمت شما توی علوم غریبه ۹۰درصدچیزارومیشه انجام دادودردست گرفت جز۱چیزاساسی رو میگم بدونیدزمان رونمیشه که شامل عمرزیادویابه عقب برگشتن عمرکرداصلانمیشه فقط تنها راه طول عمر زیادی زندگی بطور کامل دربعدوجهانی دیگه قابل انجام هست ببخش اگردخالت کردم

      • Tina گفته:

        سلام بزرگوار. یعنی میشه فردی رو به تسخیر دراورد. فردی که سواستفاده کرده و رفته،توهین کرده و بخوام برش گردونم ولی هیچوقت بهش جواب بله نگم و همیشه به فکرم باشه.

        • غلام گفته:

          سلام. بله میشه فرد رو تسخیر کرد ولی عواقب بدی برای خود انسان داره. تسخیر کردن مثل این میمونه که رو سر و صورت طرف کثافت بریزی، خب خودتم از بوی کثافت در عذاب میشی به نظر من نباید اینکارو کرد.مگه چقدر آدم بدی بوده؟ چند سال تسخیرش مجازات کارشه؟ بعد اون چی، میتونی آزادش کنی؟ اگه تسخیر و اذیت تاوان کارهای بدش نباشه یعنی بیشتر از تاوان کارش باشه اون دنیا حق الناس گردنته و باید جواب خدا و طرفو بدی. خوب فکر کن بعد پا توی وادی بذار .

    • 09361838239 گفته:

      سلام نه به معنای عرب تسلیم
      بلکه
      س برای سرزنده بودن سلامت
      ل به معنای لال شوند گور شوند بد خواهان شما از دعا نیت بزرگان
      کلمه ا ….به معنای الهی همیشه پاینده باشی که ما امثال ما نیاز داریم به شما امثال شما
      کلمه ..م..ماامثال ما دعا می کنم بر مادرت که زمان دادن شیر به نیت بزگ شدنت در عالم علم بگیر دست هم خویشان دوستان

  6. سیدقدسی گفته:

    یکی ازاصلی ترین رکنهایی که درتساخیر ودعاوات کاملا حیاتی وواقعا اهمیت ویژه برای کسانی که میل واشتیاق زیادی درانجام دعوت وتسخیردارندوشخصا بدون داشتن تجربه ویا علم وعلوم مقابله با شرایط ولحظات تسخیرودعوت دست به انجام تسخیریادعوت با استفاده ازمطالب وچندین نکته ومطلب میکنندوغافل ازاینکه مدعی علم واستادفن درتمام قدوم این علم همواره باید همراه وموذن باشدکه درمخوفات وروبروشدن هایی که توسط ارواح خبیثه واهل عالم غیب میشوندمراتب آسیب وخوف وحتی مرگ راازشخص لنجام دهنده دورکندوایشان را ازگزندآنان محفوظ دارد که تاکید میکنم عزیزان فقط اگرکسی دعانوشت دلیل این نیست که مدعی علم ودارای اذن باشد وتنها اساتید فن وعلم قادربه دادن اذن واجازه هستند که به راحتی مورد اخاذی افرادشیادوکذب نشوید وکاملا تا ازمنبع مدنظراطمینان حاصل نکردید وشخصا مواردی ازاقدامات وانجام کارهاو انجام اموری که ایشان کاملا بصورت واقعی قابل تشخیص واثباط داشتن قدرت نبوده وندیدید به هیچ عنوان گول ظاهرسازی ها وپیامهایی که به ظاهرمهرتائید مراجعین بوده نگردید که حقیراستغفرالله عینن مناظروچیزهایی دیدم که چگونه یک سهل انگاری چگونه بلایی رابهمراه داشته ویک شخص واشخاص اطراف ومرتبت ازتاثیرمخالف وبرعکس اقدام به حال وچه روزی دچارشدن وبارها وبارها وبارها بنده ساید دربالین این اشخاص حضورپیداکردم که این بندهای خدابا گول ووسوسه وافکاراشتباه که داشتن وتسخیرموکل ایشان رابی نیازوغنی میکند دست دراین اقدام نموده ومتاسفانه نه خودبلکه تمام افرادوکسایی که باایشان ارتباط داشتندودرمحیط بودندنیز آسیب خوردن مطلب چون واقعا مفیدوازوظایف اعلام وآگاه ساختن روی دوش حقیربود برای عزیزان عنوان داشتم
    نکته مهم این مطالب
    ×××××× تمام اقدامات وهرگونه انجام وعمل دردعوت وتسخیر توسط هرکسی باید حتما دارای اذن واجازه ازاستادویک عالم علوم باشد ×××××
    ×××××هرمدعی وکسی که به انجام این امورودعانویسی ابرازدارد حتما وکاملا صحت ودارای علم نیست وتا اینکه ازمنبع مدنظرتون واقعا اطمینان کسب نکردید خودرادرچاه وعواقب مالی ومعنوی وجسمی اسیرنکنید××××××
    دزهرزمان ولحظه که اگرنسبت به تهبه دعا طلسم ….ویا اعمالی ازیک شخص مدعی اقدام کردید هروقت درخودیا اطرافیان احساس تغییرات وحرکات نامربوط ومشکوک دیدید وداشتید درآن سعی کنید تا ازهرطریق ممکن خودرابایک روحانی علم وعزیز دارای قدرت ماورا ارتباط داده وازوخامت بیشتر وایجاد ورودجن زدگی وتسخیروبندشدن روح وجسم توسط اجنه وارواح تاحدالامکان جلوگیری نمایید

    • مهدی گفته:

      استاد لطفا میتونید به این ایدی تلگرام پیام دهید یکسری سوال داشتم و میخواستم لطف کنید بنده را راهنمایی کنید
      استاد لطفا پیام دهید من به راهنمایی نیاز دارم

    • میثم گفته:

      سلام خسته نباشی حرفات درستم ولی انسان اشتیاق به قدرت زیاد داره وهرچه بگیم گوش دادن از۱۰۰درصد۱۰درصدمیکنن اینجا همه کنجکاوشنیدن اسم بخورات مثبت ومنفی هستند نمیگم همه بخورات بهشون بگوچیزای که خطرنداره مثل همزادشون بهشون بگویاجنهای مسلمان که خطری ندارندممنون

  7. میلاد اهرابلی گفته:

    اقا بیدلیل بخور روشن نکنید اصلا روشن نکنید چون شمایی که تخصص در علوم ماوراع ندارین با روشن کردن بخور فقط امواج منفی و شیاطین رو نزدیک خودتون میکنین و دچار بیماری های روانی و وسواس های فکری شدیدی میشید که باید سالها برای درمانش بدوید و پول خرج کنید مثل بنده

    • پاکسیما گفته:

      آقا میلاد من بود عود دوست دارم عود صندل. جنگل. معبدو…. ب نیست خاصی روشن نمیکنم غفطخوشبویی آیا ایراد داره؟

    • میثم گفته:

      عودبتنهای مشکل ساز نیست ووبخورات مخصوصی که طبیعی باشند انرژی مثبت ومنفی ساطخ میکننداینای که توبارار زیادن همش شیمیاین وهمچ انرژی یا حضور موملی رو ایجاد نمیکنه

    • مُشکستان گفته:

      سلام بر شما
      ما فقط عطاری آنلاین و فروشنده محصولات هستیم و اطلاعات تخصصی در این زمینه استفاده بخورات نداریم

      • محسن گفته:

        اجنه بعضیاشون خیلی خوبن حتی از انسانها هم مهربونتر و با مرامتر هستن و خیلی می تونن کمک بهتون کنن حتی می تونن فلج را شفا بدن به حر حال اگه تونستین با اجنه البته از نوع مسلمانش دوستی کنین خوبه

      • 09361838239 گفته:

        به نظرمن اگه همین روال ساده زندگی پیش بگیری بهترین موفقیت‌ها را درآینده نچندان نزدیک داری از این مسائل دوری کن خواهرم
        شما که در حال حاضر همه قبته موقیت شمارو می حورند خراب نکنید
        کلم از دیرین به گو ش زبان
        به چشم دیدن بزرگان ماکه
        بابت بیش برفت بیش
        هرچی بیشتر بدانی درسر

        هرچه بیشتر بدانی بیشتر دردسر داری

    • سعیدمدنی گفته:

      مثل اینکه تنت میخاره و فکر کرده شوخی و بازی و تفریحه .توصیه میکنم قویا توبه کن که حتی درخواست و سوالش رو مطرح کردی رو مطرح کردی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.