بخورات رزق و روزی

بخورات رزق و روزی چقدر میتوانند در زندگی تاثیر گذار باشند؟

 بخورات رزق و روزی

قبل از اینکه با بخورات رزق و روزی بیشتر آشنا شویم، بهتر است کمی درباره بخورات بدانیم .

بخورات یعنی چه ؟

بخور مخلوطی از انواع ریشه و ساقه و برگ گیاهان آسیاب شده با یکدیگر است . بخورات و عود ها به صورت پودرهای معطر اما با رایحه ای زیبا و متمایز از یکدیگر می باشند.

همچنین مواد بخورات در تمام مناطق جهان به اشکال و مواد مختلف وجود دارند . هر منطقه و کشوری دارای ترکیب های مخصوص به خود است ، که آن را از سایرین متمایز می کند.

بخور و دود یک تقویت کننده موثر برای افزایش و تغییر انرژی بدن است که ، توانایی فوق العاده ای در ، از بین بردن و یا حتی جذب انرژی های منفی و مثبت دارد.

بعضی از بخورات ، مغناطیسی برای جذب انرژی های مثبت دارد و وقتی استنشاق شود ، سیگنال های هشدر دهنده ای برای بدن ارسال می کند و آن را برای دفع سموم ذهن آماده میکنند .

قطعا مهمترین و پر کاربردترین مصرف بخورات در زمینه علوم غریبه و اعمال عرفانی و مذهبی است ، که از قرن ها پیش تا به امروز ادامه دارد.

سوزاندن گیاهان مقدس (معمولا مریم گلی سفید) برای خلاص شدن از انرژی منفی یک فرد یا فضای محیط ، از هزاران سال پیش ، بسیار رواج داشته است.

در عهد باستان، این گیاهان را در یک کاسه مخصوص خرد می کردند و می سوزاندند، زیرا معتقد بودن دود اطراف فرد یا ناحیه ای که نیاز به تمیز کردن داشته را احاطه می کند.
بعد ها این گیاهان به صورت دسته‌ای در کنار هم قرار گرفتند و به «عود و بخورات» معروف شدند.

بخور برای افزایش روزی

هر بو دارای فرکانس ارتعاشی خاصی است و هر فرکانس در هنگام استنشاق آن بر بدن ما تأثیر می گذارد.

از طریق این ارتعاشات می توانید وضعیت انرژی بدن خود را با توجه به نوع بخور استفاده شده تغییر دهید.

هر بخور انرژی خاصی دارد . نقش بخور فقط به رایحه معطر محدود نمی شود، بلکه دارای مزایای درمانی بوده و تاثیر بسزایی در سلامت جسمی، روحی و روانی دارد.

از زمان های بسیار قدیم بخور قطعا به دلیل خواص آن بسیار مورد استفاده بوده است . مهمترین خاصیت آن برای دفع نیروهای منفی است و در علوم غریبه در جهت دفع جنیان و نیروهای منفی و ارواح خبیث و احضار ارواح طیبه و نیروهای مثبت و… بکار میرود . هیچ دعایی بدون سوزاندن بخورات مناسب و خاص خودش در علوم غریبه اعتبار و تاثیر گذار نیست.

خرید فروش بخور بحری فله min - بخورات رزق و روزی چقدر میتوانند در زندگی تاثیر گذار باشند؟

در ادامه مشکستان قصد دارد ، شما را برای انتخاب راحت و خرید بخور برای افزایش روزی راهنمایی کند، با ما همراه باشید .

دود و بخور بحری بهترین بخورات رزق و روزی

اگر میخواهید از بخور برای افزایش رزق و روزی بهره ببرید ، پیشنهاد ما بخور بحری میباشد. بخور بحری یک بخور ترکیبی است.

بخور و دود دادن بحری در مغازه و فروشگاه و حتی نگهداری کردن آن نیز تاثیرات بسیار شگفت انگیز و چشمگیری را به دنبال دارد.

معمولا در تعاریف از بخور بحری به عنوان ، افزایش زور و منبع قدرت یاد می شود.

تاثیر شگفت انگیز بخور بحری در امارات متحده عربی

طی بررسی های به عمل آمده کشور امارات متحده عربی بیشترین آمار را در اسفاده از بخور بحری دارد، و همچنین بزرگترین مصرف کننده بخور بحری و بخور زار در جهان است.

میتوان یکی از دلایل رونق و فروش  پر بار بازارهای امارات عربی را در استفاده و سوزاندن مداوم  بخور بحری  جست و جو کرد. بخور بحری موجب افزایش رزق و روزی می گردد حتی بدون دود کردن این بخور، همچنان خاصیت خودش را دارد.

یکی از مهم ترین قدرت هایی که بخور بحری دارد ، این است که ، میتواند باعث تغییر نظر افراد شده  و یا اینکه باعث جذب نظر اشخاص میشود. به همین دلیل است که از آن در طلسم فروش جنس و زمین و املاک  مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت خرید فروش بخور بحری اصل min 300x300 - بخورات رزق و روزی چقدر میتوانند در زندگی تاثیر گذار باشند؟

بخورات برای رزق و روزی /بخور برای افزایش روزی/خرید بخور افزایش روزی/

بخورات لجلب الرزق

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، بخور بحری موجب افزایش رزق و روزی میشود . بخور بحری و بخور زار را میتوان تکمیل کننده همدیگر دانست. این بخورات در کنار هم اثر بخش تر می باشد.

برای آشنایی بیشتر با بخور زار لطفا روی لینک بخور زار کلیک کنید.

بخور بحری یا همان جن بحری در حقیقت نوعی جن آبی است که در آب ها، دریا و اقیانوس زندگی میکند . از بوی بخور مسرور شده و به رقص در می آید.

طبق نظر اساتید فنگ شویی و و متخصصین علوم غریبه ، موجودات ماورایی مانند ارواح و جن و پری ، از طریق بو و رایحه و دود بخورات آرام گرفته، تغذیه میشوند.

بخور نوعی احترام و تکریم ارواح و موکلین  محسوب میشود.

افزایش رزق و روزی با بخور بحری

بخور بحری بهترین هدیه به جن بحری می باشد. شما با دادن بخور بحری به جن بحری می توانید کارها و خواسته های خود را از آنها بخواهید.

گفته شده که اگر فردی سه یا پنج بار بخور بحری دود دهد. به طوری که دود به سمت خودش بیاید، تمامی همزاد ها یا موکل های و یا جن ها از بدن آن شخص خارج می گردند.

بخور لادن برای ازدیاد رزق و روزی

بخور لادن از قدیم الایام برای ازدیاد رزق و روزی و دفع جن بسیار استفاده میشده است . اساتید علوم غریبه و محقق های علوم غریبه این بخور را جز برترین بخور های این علم میدانند.

مشکستان همواره در تلاش است ،مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین بخورات ( عودها ، چوب های معطر ، صمغ ها ، اسپند جامع مخصوص ) موجود در بازار ایران و کشورهای عربی را برای شما جمع آوری کند .

همراهان عزیز مشکستان برای اطلاع و آشنایی با انواع بخورات، روی لینک بخورات روحانی و علوم غریبه – نحوه سوزاندن بخورات ، کلیک کنید.

3 دیدگاه برای “بخورات رزق و روزی چقدر میتوانند در زندگی تاثیر گذار باشند؟

  1. نون کیانی گفته:

    سلام وقت به خیر برای افرادی که اطلاعاتی از علوم غریبه ندارند هم مناسب هست این بخورات!!! میشه مثل اسپند که در هر منزلی هست استفاده کرد؟

    • مُشکستان گفته:

      سلام بر شما
      اکثر بخورات موجود هستند.جهت اطلاعات بیشتر از منوی بخورات میتونید چک کنید و یا با شماره های زیر در ارتباط باشین:
      واتساپ و تماس: ۰۹۳۰۷۹۵۹۵۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.