فواید روغن خراطین برای پوست و افزایش حجم و مضررات آن

فواید و مضررات روغن خراطین برای پوست زیبایی و افزایش حجم

روغن گیاهی خراطین چیست ؟

روغن خراطین یک نوع روغن‌ حیوانی است چرا که که در تولید آن از کرم خاکی استفاده می‌شود. این روغن بیشتر در صنعت آرایشی و زیبایی و پرورش اندام به کار رفته است. در این صنایع کاربرد های مختلفی از جمله جوانسازی پوست، از بین بردن چین و چروک‌ها و همچنین افزایش سایز و حجم اندام‌های بدن ماننداندام تناسلی مردان ، گونه، لب، سینه،  و … دارد .

در سال های اخیر با اثبات عوارض استفاده از روغن شیمیایی بر روی بدن افراد زیادی هستند که برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک‌های صورت تمایل به استفاده از روغن‌های طبیعی پیدا کرده اند .

این روغن یک روغن بسیار قدیمی است . نقل است که در گذشته اطبائی همچون ابن‌سینا این روغن را تجویز می‌کردند. ابوعلی سینا با ترکیب این کرم با روغن زیتون و کنجد، به روغنی دست یافت که امروزه آن را روغن خراطین می نامند .

خراطین1 copy - فواید و مضررات روغن خراطین برای پوست زیبایی و افزایش حجم

روغن گیاهی خراطین چیست و از چی درست میشه ؟

“ایزنیا فتیدا” نام نوع خاصی از کرم‌های خاکی است که برای ساخت روغن خراطین مورد استفاده قرار می‌گیرند. روغن خراطین مانند تمام روغن ها و پماد های آرایشی باید دور از نور خورشید با بسته بندی غیر شفاف و در مکان‌های خنک نگهداری شود.

اگر این روغن در معرض اشعه‌های نور خورشید قرار بگیرد خاصیت خود را از دست می‌دهد؛ بنابراین اگر در ظروف شفاف بسته بندی شده است باید در جایی مانند کابینت یا کمد با دمای معتدل و مناسب نگهداری شود .

خواص روغن گیاهی خراطین چیست ؟

همان طور که در ابتدا مقاله به آن اشاره شد روغن خراطین یکی از طبیعی‌ترین روغن‌های حجم دهنده و آرایشی موجود در بازار محسوب می‌شود که کاربرد مختلفی برای خانم‌ها و آقایان دارد .

روغن خراطین با توجه به ترکیبات مفید بسیاری که در این نوع کرم خاکی و روغن های پایه زیتون و کنجد وجود دارد خواص بسیاری به خصوص برای پوست در خود جای داده است .

اغلب کاربرد های این روغن به خاصیت حجم دهندگی آن برمیگردد . البته این روغن سرشار از انواع اسید آمینه‌های ضروری ، امگا ۳، امگا ۶، ویتامین E و پروتئین‌ است. همین موضوع موجب شده در کنار خاصیت حجم دهندگی،خواص دیگری از جوان سازی و تقویت و رشو مو ها و … نیز داشته باشد .

ویتامین‌ها و مواد موجود در این روغن باعث جذب مواد مغزی به پوست و جوان‌سازی پوست می‌شوند و پروتئین که به دلیل استخراج این روغن از حیوان در آن موجود است می‌تواند عضلات و اندام‌های بدن را حجیم کند و سایز آن‌ها را افزایش دهد.

به همین خاطر این روغن در بین بسیاری از مردان و زنان به خصوص ورزشکاران پرورش اندام که از این روغن برای حجیم کردن عضلات خود استفاده می‌کنند بسیار محبوب است .

روغن خراطین1 copy 1024x576 - فواید و مضررات روغن خراطین برای پوست زیبایی و افزایش حجم

روغن خراطین برای چی خوبه ؟

۱ – جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک صورت

ویتامین ها و مواد مغذی داخل روغن خراطین به پوست جوان سازی پوست کمک میکنند .

همین طور آلانتوئین و پروتئین های داخل روغن خراطین با خاصیت حجم دهندگی که به روغن بخیده است به عنوان یک بوتاکس طبیعی عمل کرده و با حجم دادن به پوست چین و چروک های آن را برطرف میکند.

با استعمال منظم روغن خراطین میتوانید از آن برای رفع گودی زیر چشم،ترمیم خطوط ریز و درشت، حفره های صورت ، جای جوش، آکنه و عارضه‌هایی شبیه به این موارد استفاده کنید .

۲ – حجیم کردن اندام‌های بدن

  • روغن خراطین برای آلت تناسلی 

روش‌های طبیعی همیشه طرفداران خود را در بین مردم دارد . بیشتر افراد ترجیح می‌دهند از روش‌های طبیعی برای حل مشکل خود استفاده کنند.

روغن خراطین نیز که دارای ترکیبات طبیعی است، با افزایش دادن جریان خون در قسمت آلت تناسلی به رشد بافت‌های این قسمت کمک می‌کند و به تدریج باعث افزایش سایز آن ناحیه می‌شود .

  • روغن خراطین برای بزرگ کردن سینه و باسن

روش‌های متعددی از جمله عمل جراحی، برخی تمرینات خاص و استفاده از داروهای حجم دهنده برای افزایش حجم سینه و باسن وجود دارد . مطمئناً خطرناک‌ترین و پرهزینه‌ترین آن‌ها استفاده از عمل جراحی باشد.

اما روغن طبیعی خراطین، با تاثیر زیاد و بدون بازگشت خود نسبت به روش‌های دیگر انتخاب مناسب‌تری است که عوارض کمتری نیز دارد.

  • رفع خشکی و حجیم کردن لب‌ها

امروزه نه تنها زنان بلکه آقایان نیز به دنبال افزایش زیبایی خود هستند . لب ها تاثیر بسیاری بر زیبایی انسان دارند . همان طور که در جامعه میبینید بیشتر خانم‌ها مایل هستند که لب‌های حجیم‌تری داشته باشند .

برای این موضوع متوسل به انجام بوتاکس و تزریق ژل های شیمیایی میشوند .اما متاسفانه روش‌های غیرطبیعی معمولا با عوارض جانبی جبران‌ناپذیری همراه است .

روغن خراطین با خاصیت حجم‌دهندگی خود می‌تواند بهترین گزینه برای بر طرف کردن خشکی لب ها و حجیم تر کردن آن ها باشد. البته استمرار و استفاده منظم شرط بسیار مهمی در استفاده از روغن خراطین به عنوان حجم دهنده است . بدین منظور شما باید به مدت یک ماه هر روز از این روغن استفاده کنید تا نتیجه بگیرید.

اینترنتی روغن خراطین 1 300x300 - فواید و مضررات روغن خراطین برای پوست زیبایی و افزایش حجم
نمایی از روغن خراطین اصل مشکستان

 

روغن خراطین اصل از کجا بخریم ؟

به دلیل تولید متفاوت این روغن با دیگر روغن های طبیعی دیگر ممکن است تقلبی آن به فروش برسد . اکثر افرادی که به دنبال خرید روغن خراطین اصل هستند این نگرانی را دارند.

معمولا در همه شهر ها و عطاری ها روغن خراطین به فروش میرسد . اما اگر از اصل بودن آن مطمئن نیستید و بهشان اعتماد ندارید بهترین گزینه برای خرید روغن خراطین اصل تهیه این محصول از عطاری آنلاین مشکستان است .

 

 

 

 

برای خرید روغن خراطین اصل میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :

خرید روغن خراطین اصل

 

پیشنهاد مشکستان

عطاری مشکستان همواره در تلاش بوده است تا ، بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار ایران و حتی خارج از کشور را در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

میزان رضایت مندی و مشتری مداری شعاراصلی مشکستان است .

از این رو این اطمینان را به شما میدهیم که تمام محصولات موجود در مشکستان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . شما میتوانید با خیالی آسوده روغن های گیاهی مورد نظر را سفارش دهید.

شما می توانید با تماس گرفتن و یا پیام دادن به عطاری مشکستان از مشاوره رایگان و مطمئن بهرمند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.