روغن های گیاهی برای دور چشم

معرفی بهترین روغن های گیاهی برای مراقبت و زیبایی دور چشم

روغن گیاهی دور چشم

این روغن های گیاهی،من دور چابع غنی از اسیدهای چراب ناسازگار با آب،ویتامین ها و مواد مغذی هستند که میتوانند به حفظ و بهبود سلامتی پوست و بافت ها کمک کنند به خصوص در ترمیم بافت های آسیب دیده ی دور چشم کمک شایانی می کند.

روغن گیاهی جایگزین کرم دور چشم:

دلایل مناسب بودن روغن گیاهی بر کرم های دور چشم  عبارت است از :Se8wfOFKVrA z 0 y dNfDKCUQvhd z 0 y 6540c899846d0b6e51df3cc2 300x225 - معرفی بهترین روغن های گیاهی برای مراقبت و زیبایی دور چشم

  • تغذیه و مرطوب کنندگی
  • ضدالتهاب بودن
  • داشتن آنتی اکسیدان در روغن های گیاهی
  • جذب سریع
  • کمتر ایجاد کردن حساسیت نسبت به کرم های دور چشم

بهترین روغن گیاهی برای دور چشم:

روغن های گیاهی  مفید مانند روغن های نارگیل ،روغن آرگان و . . . دارای خواص مرطوب کننده و ضد التهابی  و ضد اکسیدانی هستند. که باعث کاهش خشکی و رطوبت ناکافی دور چشم و همچنین جلوگیری از ظهور زود رس علایم پیری و چین و چروک می شوند، ولی بهترین روغن گیاهی دور چشم بستگی به نیاز ها و ترجیحات شما دارد.که برای هر یک از ویژگی ها متفاوت است.

روغن های گیاهی مناسب برای دور چشم:

روغن های گیاهی که برای دور جشم مفید هستند عبارتند از:

  1. روغن آرگان : این روغن از ویتامین ها و آنتی اکسدان هایی است که پوست را نرم و لطیف میکند و علایم خشکی و تیرگی را از بین می برد.
  2. روغن بادام: ااین روغن دارای خواص مرطوب کنندگی و ضداتهابی است و میتواند به کاهش تورم و تیرگی دور چشم کمک کند.
  3. روغن نارگیل: این روغن دارای خواص مرطوب کنندگی و ضد التهابی است و میتواند به تقویت ،پوست و کاهش تیرگی و پف دور چشم کمک کند.
  4. روغن خراطین :این روغن دارای خواص ضدالتهابی و آنتی اکسیدانی است که میتواند به کاهش اثرات پیری و تیرگی دور چشم کمک کند.
  5. روغن چایی درختی:این روغن دارای خواص ضد اتهابی و ضد قارچی است و میتواند به کاهش التهاب و عفونت های پوستی دور چشم کمک می کند.

در ادامه مطلب به تمامی نکات درباره ی این مطالب و نحوه ی استفاده آن اشاره می کنید.

چه روغنی برای چروک دور چشم خوبه:

از بهترین روغن گیاهی دور چشم که برای چروک دور چشم بسیار مفید است میتوان به روغن جوجوبا اشاره کرد.

روغن جوجوبا یکی از روغن‌های طبیعی و مفید برای رفع چین و چروک دور چشم است. این روغن از دانه‌های درخت جوجوبا استخراج می‌شود که در مناطق گرمسیری مانند آمریکای جنوبی و آفریقا رشد می‌کند. این روغن به دلیل ترکیبات مغذی و ویتامین‌هایی که در آن وجود دارد، خواص ضد التهابی، ضد باکتریایی و مرطوب کننده دارد که می‌تواند به بهبود وضعیت پوست کمک کند.
استفاده از روغن جوجوبا برای رفع چین و چروک دور چشم به دلیل ویژگی‌های مرطوب کننده و تغذیه‌کننده‌ای که دارد، می‌تواند به حفظ رطوبت و انعطاف پوست کمک کند و علائم پیری را کاهش دهد.
برای آشنایی بیشتر با این محصول و خرید آن بر روی خرید روغن جوجوبا کلیک کنید.
9oFn4lEVSBb z 0 y 6540da66ebaf7f4a94009442 300x206 - معرفی بهترین روغن های گیاهی برای مراقبت و زیبایی دور چشم

برای استفاده از روغن جوجوبا برای رفع چین و چروک دور چشم، مراحل زیر را می‌توانید دنبال کنید:

پاکسازی پوست: قبل از استفاده از هر محصولی بر روی پوست، مطمئن شوید که پوستتان پاک و تمیز است. می‌توانید از یک منقوع صورت یا تونر طبیعی استفاده کنید تا پوست خود را پاک کنید و آماده جذب روغن شوید.
روغن: یک قاشق چایخوری روغن جوجوبا را روی انگشتان خود بریزید و به آرامی آن را به محل چین و چروک دور چشم ماساژ دهید. ماساژ نرم و آرام باعث جذب بهتر روغن در پوست می‌شود.
استفاده به مدت چند ساعت: روغن جوجوبا را روی پوست خود بگذارید و به مدت چند ساعت در آنجا بمانید. می‌توانید آن را در شب بگذارید و صبح روز بعد بشویید. اگر ممکن است، آن را به مدت طولانی‌تر نیز روی پوست خود بگذارید.
استفاده روزانه: برای داشتن نتایج بهتر، می‌توانید این روش را روزانه تکرار کنید. استفاده مداوم از روغن جوجوبا می‌تواند کمک کند تا علائم چین و چروک دور چشم کاهش یابند و پوست شما بطور کلی بهتر و جوانتر به نظر برسد.

روغن گیاهی برای پف زیر چشم:

روغن  گیاهی دور چشم  زیادی وجود دارد که برای پف چشم موثر است. این روغن‌ها معمولاً خواص ضد التهابی، ضد باکتریایی و مرطوب کننده دارند که می‌توانند به بهبود وضعیت پوست زیر چشم کمک کنند و پف را کاهش دهند.

 : در زیر، توضیحاتی راجع به چند روغن گیاهی مفید برای این منظور آورده شده است

روغن خراطین: روغن خراطین، یا همان روغن رزماری، خواص ضد التهابی و مسکنی دارد که می‌تواند به تسکین پف زیر چشم کمک کند. همچنین، این روغن می‌تواند به جریان خون در منطقه زیر چشم کمک کند و تورم را کاهش دهد. برای استفاده از روغن خراطین، کمی روغن را به محل پف زیر چشم ماساژ دهید و به آرامی آن را جذب کنید. این روش را می‌توانید روزانه تکرار کنید.
برای اشنایی بیشتر و خرید این محصول بر روی خرید روغن خراطین کلیک کنید.
روغن آووکادو: روغن آووکادو خواص مرطوب کننده و ضد التهابی دارد که می‌تواند به کاهش پف زیر چشم کمک کند. این روغن حاوی ویتامین‌های A، C و E است که به تغذیه پوست کمک می‌کنند و می‌توانند علائم پیری را کاهش دهند. برای استفاده از روغن آووکادو، کمی روغن را بر روی پوست زیر چشم‌ها ماساژ دهید و به آرامی آن را جذب کنید. این روش را می‌توانید روزانه تکرار کنید.
برای آشنایی بیشتر و خرید این محصول بر روی خرید روغن آووکادو کلیک کنید.

رفع تیرگی چشم با روغن نارگیل:

  روغن نارگیل ممکن است به عنوان درمانی کمک کننده برای رفع تیرگی دور چشم مورد استفاده قرار بگیرد. روغن نارگیل دارای خواص ضد التهابی، ضد قارچی و مرطوب کننده است که می‌تواند به تسکین و رفع علائم تیرگی دور چشم کمک کند.

روش استفاده از روغن نارگیل برای رفع تیرگی دور چشم عبارت است از:

۱٫پاکسازی پوست: قبل از استفاده از روغن نارگیل، حتماً پوست دور چشم را به طور کامل پاک کنید. این بهتر است با استفاده از آب گرم و یک پنبه تمیز صورت بکنید.
۲٫استفاده از روغن نارگیل: یک قطره یا دو قطره روغن نارگیل را روی انگشت خود بریزید و آرام آرام به محدوده دور چشم ماساژ دهید. می‌توانید از حرکات نرم و دایره‌ای استفاده کنید. از فشار زیاد خودداری کنید تا پوست دور چشم آسیب نبیند.
۳٫جذب روغن: بعد از ماساژ روغن نارگیل، اجازه دهید پوست آن را جذب کند. می‌توانید این کار را به مدت ۱۵-۲۰ دقیقه انجام دهید.
۴٫شستشو: پس از گذشت ۱۵-۲۰ دقیقه، با آب گرم صورت خود را بشویید تا روغن نارگیل را از پوست دور چشمتان بردارید.
برای آشنایی بیشتر و خرید محصول بر روی خرید روغن نارگیل کلیک کنید.

پیشنهاد مشکستان

عطاری مشکستان همواره در تلاش بوده است تا ، بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار ایران و حتی خارج از کشور را در اختیار شما عزیزان قرار دهد .
میزان رضایت مندی و مشتری مداری شعار اصلی مشکستان است .
از این رو این اطمینان را به شما میدهیم که روغن ، قطره و شربت های گیاهی موجود در مشکستان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . شما میتوانید با خیالی آسوده این محصول را سفارش دهید.

مشکستان همواره آماده ی پاسخگویی به نظرات و انتقادات و پیشنهادات شما در دیدگاه پایین صفحه می باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.