چاق شدن صورت با عرقیات گیاهی

چاق شدن صورت با عرقیات گیاهی

لاغری صورت از جمله مسائلی است که بسیاری از افراد بخصوص خانم ها با آن درگیر هستند و به همین دلیل بسیاری از خانم ها به دنبال آموزه های طب سنتی به مصرف عرقیات برای چاقی صورت روی می آورند .

از بین این افراد مهمترین مشکل بسیاری از بانوان و آقایان لاغری صورت است که ممکن است به صورت ذاتی و مادرزادی و یا به دلیل رژیم غذایی بوده باشد. چرا که بسیاری از اشخاص، با کوچک‌ترین تغییر در برنامه و رژیم غذایی‌ شان ابتدا صورتشان لاغر می شود و این موضوع برایشان بسیار عذاب آور است.

در ادامه قصد داریم به معرفی عرقیات برای چاقی صورت از منظر طب سنتی پردازیم :

عرق یونجه اشتها آور و چاق کننده

عرق یونجه از جمله موثر ترین عرقیات برای چاقی صورت میباشد . دارای طبع سرد است. سرد بودن طبع این عرق باعث افزایش اشتها در فرد می‌شود. افزایش اشتها نیز باعث چاق شدن می‌شود. البته باید مراقب باشید که با افزایش خوراک و اشتهایتان تناسب اندامتان را از نیز از دست ندهید .

اگر عرق یونجه را با عسل ترکیب کنید، تاثیر بیشتری روی چاقی صورت شما خواهد داشت. شما می توانید این عرق را به مدت دو هفته مصرف کنید و بعد از آن به مدت م ۲ ماه مصرف نکنید. زیرا تاثیر آن روی اشتها، می تواند به گونه ای عمل کند که شما علاوه بر چاقی صورت، چاقی بدن را به همراه ابتلا به دیابت تجربه کنید که یکی از بدترین عوارض چاقی محسوب میشود.

البته استفاده از این عرق به آقایان توصیه نمی شود. زیرا این عرق باعث آزاد شدن هورمون های زنانه در بدن می شود که منجر به ایجاد و تجمع بافت چربی در بدن می گردد.

عرق رازیانه برای چاقی صورت

1 300x300 - چاق شدن صورت با عرقیات گیاهی
نمایی از عرق رازیانه اصل مشکستان

یکی از عرقیاتی که برای چاقی صورت بسیار مفید است عرق رازیانه است .عرق رازیه با طبع گرم که کاملا بر خلاف عرق یونجه است.

این عرق برای افرادی که طبع مناسبی با آن دارند، بسیار مفید است. عرق رازیانه می تواند سبب از بین رفتن چین و چروک های روی صورت و دور چشم شود و در جوانسازی پوست صورت نیز استفاده میشود. همین اتفاق می تواند باعث صاف شدن پوست صورت شود و صورت را پر تر و چاق نشان دهد.

استفاده از عرق رازیانه بهتر از استفاده از خود گیاه است،  زیرا بهترین و بیشترین تاثیر رازیانه، در عرق آن می باشد.

اما در صورتی که عرق رازیانه در دسترس شما نبود، می توانید رازیانه را بجوشانید و عصاره ی آن را روی پوست صورت خود ماساژ دهید. همین کار می تواند تا حد زیادی، چین و چروک صورت را از بین ببرد.

مراقب باشید که رازیانه و عرق آن، می تواند مانند شمشیر دو لبه باشد. اگر بیش از حد مورد استفاده قرار بگیرد، چربی های بدن را می سوزاند. نه تنها باعث چاقی نمی شود، بلکه سبب لاغری هم  می شود.

عرق شیرین بیان برای چاق شدن صورت

گیاه شیرین بیان به صورت خود رو رشد می‌کند.از ریشه‌ی آن در درمان ببماری هایی مثل بیماری های گوارشی استفاده می‌شود. از عرق گیاه شیرین بیان می‌توان برای درمان

مشکلات پوستی که روی صورت ایجاد می‌شود استفاده کرد. از دیگر خاصیت های این عرق می‌توان به از بین بردن لک ها و جای جوش های پدید آمده روی صورت اشاره کرد.

عرق شیرین بیان، می تواند سبب لاغری شود، اما چرا برای پوست و چاقی صورت موثر است؟ پاسخ کاملا روشن و واضح است:

شیرین بیان 768x768 1 300x300 - چاق شدن صورت با عرقیات گیاهی
نمایی از عرق شیرین بیان اصل مشکستان

افرادی که گرم مزاج هستند و طبع گرم و خشک دارند، می توانند از عرق شیرین بیان استفاده کنند و به جای لاغر شدن، کمی چاق شوند. بسیاری از خانم هایی که از لاغری اندام و صورت خود رنج می برند، مشکلات معده و گوارشی هم دارند.

این افراد به دلیل استرس و اعصاب بهم ریخته ی ناشی از مشکلات گوارشی، همیشه با صورتی استخوانی و بعضا همراه با چین و چروک، دست و پنجه نرم می‌کنند.

اگر به قدر کافی و طبق زمان بندی و برنامه خاصی بتوانند از عرق شیرین بیان استفاده کنند، مشکلات ناشی از اگزما یا تورم پوست صورت، رفع می شود. وقتی عرق شیرین بیان استفاده شود، مشکلات گوارشی روبه بهبودی می‌رود و شخص، آرامش اعصاب بیشتری بدست می آورد.

همین امر سبب بهتر شدن وضعیت پوست صورت او شده و صاف و شفاف به نظر می رسد. البته عرق شیرین بیان، روی هورمون های زنانه هم بسیار موثر است و می تواند تا حد زیادی سبب چاقی و ایجاد چربی در بدن  شود. اگر این عرق با عرق بابونه ترکیب شود، تاثیر جادویی بر پوست صورت و چاقی آن، خواهد داشت.

 

عرق بابونه برای چاقی صورت

بابونه هم یکی دیگر از گیاهان خودرو در مزرعه‌ها می باشد که دارای طبع گرم و خشک است. عرق این گیاه می تواند در درمان بسیاری از مشکلات پوستی در ناحیه ی صورت تأثیرگذار باشد. چون خاصیت ویژه این عرق آرامش بخشی است که می تواند غذا خوردن انسان را به درستی تنظیم کند.

اگر دوست دارید از خواص این عرق در درمان لاغری پوست صورت خود استفاده کنید، میوانید که یک پنبه را به این عرق بابونه یا جوشانده‌ی آن آغشته کنید و روی پوست صورت خود بکشید.

خوردن این عرق می تواند سبب از بین رفتن سیاهی صورت و دور چشم شود. همچنین می تواند پوست را روشن و شفاف کند به همین دلیل، پوست صورت، چاق تر به نظر می رسد. برای تاثیرگذاری بهتر، می‌توانید این عرق را با عرق شیرین بیان ترکیب کنید.

گیاهی copy - چاق شدن صورت با عرقیات گیاهی

بهترین زمان مصرف عرقیات برای چاقی صورت

چاقی و پر شدن صورت یا اندام های بدن، یکی از خواسته‌های افراد به شدت لاغر است. این افراد ذاتا انسان های پر خوراکی نیستند، و شاید از میزان مورد نیاز بدن خود در طول روز هم کمتر مصرف کنند.

اگر این افراد، زمانبندی خاصی را برای خوردن مواد غذایی در نظر بگیرند و همیشه به آن پایبند بمانند، می توان انتظار چاق شدن را از آن ها داشت.

عرق هایی که برای چاق شدن اندام و صورت استفاده می شوند، باید طبق زمان بندی خاص و به میزان دقیق مصرف شوند تا اثر چاقی داشته باشند.

اگر هر کدام از این عرقیات را طبق تجویز پزشک طب سنتی مصرف کنید، اثر گذاری خوبی روی چاقی بدن و صورت شما خواهند داشت .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گیاهان دارویی چاق کننده نیز میتوانید بر روی لینک کلیک کنید :

گیاهان داوریی چاق کننده

پیشنهاد مشکستان

عطاری مشکستان همواره در تلاش است تا ، بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار ایران و خارج از کشور را در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

میزان رضایت مندی و مشتری مداری شعار اصلی مشکستان است .

از این رو این اطمینان را به شما میدهیم که گلاب و عرقیات گیاهی موجود در مشکستان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.