بخورات ابطال السحر

عجایب بخورات ابطال السحر

بخورات ابطال السحر

بهتر است قبل از آشنایی با بخورات ابطال السحر ، کمی درباره معنای سحر و جادو و طلسم صحبت کنیم.

سحر و جادو چیست ؟

سحر در معنای عامیانه عبارت است از: نوشتن یا خواندن اوراد مخصوص

سوزانیدن با آتش و دود کردن چیزهای مخصوص،

نقش کردن صورت یا دمیدن یا گره زدن

چند چیز را به وضع خاصی در جاهایی دفن کردن به طوری که در بدن ، قلب یا عقل شخص سحر شده اثر کند،

مثل اینکه اگر غائب باشد او را حاضر کند یا این که او را خواب و بیهوش کند، ایجاد محبت یا دشمنی بین او و دیگری کند

مانند بستن مرد از زن و جدایی بین آنها انداختن.

آیا سحر واقعی است یا نه؟

بین علماى اسلام، به خصوص علماى شیعه و سنّى درباره واقعی یا خرافه بودن سحر اختلاف نظر وجود دارد.

معمولا علماى شیعه، سحر را خرافات مى دانند و به این آیه قرآن استدلال مى کنند که “فاذا حِبالُهُم و عِصِّیُهُم یُخیّلُ الیهِ مِن سِحرهم اَنّها تَسعى (طه: ۶۶)
و همچنین آیه “فَلّما اَلقَوا سَحروا اَعینَ النّاسِ و استَرهبوهم و جاؤوا بسحر عظیم. (اعراف: ۱۱۶)

اما برخی از اهل سنت به واقعی بودن سحر اعتقاد دارند.
شیخ طوسى یکی از بزرگان علماى شیعه، در کتاب ( خلاف ) مى گوید:

نزد ابى حنیفه و اصحابش و مالک و شافعى، سحر حقیقت دارد و با جادو مى توان کسى را کشت یا مریض کرد یا او را فلج کرد یا حتی بین زن و مرد تفرقه و جدایی انداخت.

تاریخچه بخورات

بحث عود و بخورات به چندین قرن قبل از میلاد مسیح بازمیگردد، همچنین تاریخ دقیقی از آن موجود نمی باشد. به هر حال مهم این است که این یک موضع بسیار بسیار قدیمی است.

از بخور باطل کردن سحر و همچنین بخورات باطل کردن طلسم بیشتر در سرزمین های باستانی آریایی و سامی ، آفریقا ، استرالیا رواج داشته است.

همواره در تاریخ بشریت، بحث سحر و طلسم و ابطال آن، دوره ها و تحولاتی را پشت سر گذاشته است.

حتی انسان های عهد باستان از بخور برای اندازه گیری زمان به جای شمع استفاده می کردند.

بهترین نوع بخورات

برای اینکه بهترین تاثیر را از دود کردن و سوزاندن بخور بگیریم و به آن نتیجه دلخواه برسیم، بسیارمهم است که ، بخور مورد نظر صحیح و اصلی باشد.

بخوری که ۱۰۰ % از شاخ و برگ و صمغ درختانی که به صورت طبیعی وارگانیک ( بدون کود شیمیایی و آفت کش ) رشد کرده اند ،تهیه شده باشد و هیچگونه ماده شیمیایی و افزودنی در ترکیباتش نباشد را بخورات صحیح و اصلی می نامند.

با مشکستان همراه باشید، در ادامه بیشتر با بخورات ابطال السحر آشنا خواهیم شد.

بخور باطل کردن سحر

بخور باطل کردن سحر ، به هر چیزی که در بی اثر کردن سحر و جادو و طلسم استفاده میشود ، بخور برای ابطال میگویند.

علمای دینی و و روحانیون مسلمان ، برای در امان ماندن از حسد و شر شیاطین و سحر و جادو ، مداومت در خواندن سوره مبارکه فلق را بسیار مفید ذکر کرده اند.

متن سوره فلق : قُلْ أَعُوذُ بِرَبّ الْفَلَقِ * مِن شَرّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرّ النّفّاثَاتِ فِی الْعُقَدِ * وَمِن شَرّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ سوره الفلق.

مطمئناً بهترین را برای دفع شیاطین و خلاصی از چشم زخم و سحر و جادو پناه بردن به خداوند متعال و خواندن سوره های قرآن کریم است.

از سحر و طلسم و … در جوامع ابتدایی و سنتی و نیمه متمدن برای حل کردن مشکلات بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

معمولا در این جوامع از بخورات باطل کردن طلسم برای مشکلاتی همچون پریشان حالی، بیم و استرس و افسردگی استفاده میشود، تا این حالات را از بین ببرند.

حتی بخورات می توانند جایگزینی برای مصرف داروهای آرامبخش باشد.

cKPSiCAL8HB z 0 y 64871cb4adc8b904c3eb8052 300x208 - عجایب بخورات ابطال السحر

انواع بخورات ابطال سحر و طلسم

قوی ترین بخورات برای باطل کردن طلسم و سحر و جادو در علوم غریبه انواع مختلفی دارند. هرکدام کاربرد مخصوص به خور را دارند

علاوه بر بخورات از دعادها و اوراد هم میتوان برای باطل کردن سحر و طلسم استفاده کرد.

همچنین برای هر طلسم و جادویی باید ترکیبی از بخورات خاصی را در زمان و روز خاص بسوزانید .

باید در نظر داشته باشید که ، برای سحر ها و طلسم های سنگین تنها با بخور دادن ، نمیتوانید مشکل را بر طرف نمایید.

۱٫ بخور حضرت مریم

منشأ این بخورها متعلق به گیاهان یکساله کلماتیس است که در تابستان می رویند و نام دیگری دارند که «راهبان» است.

روش استفاده از آن شکستن سحر با مشتعل کردن آن در هنگام خواندن سوره مریم است و زمان مشخصی دارد که در اوایل یا میانه ماه عرب به ویژه در روز چهارشنبه نشان داده شده است.

۲٫  بخور حلتیت

قوی ترین بخور برای خنثی کردن سریع جادو و از گیاه آسافوتیدا می آید که علاوه بر بوی نامطبوعش طعم تلخی دارد و نام دیگری دارد که «صمغ الانگدان» است.

این گیاه در کشورهای آسیایی کشت می شود و کاربردهای دیگری نیز برای بسیاری از اهداف درمانی مانند برونشیت و نفخ دارد.

قوت این نوع بخور در این است که وقتی برای جادو روشن می شود باعث تنگی نفس جن می شود که او را وادار می کند که بدن شخص مبتلا به سحر و جادو یا به طور کلی محل را ترک کند.

۳٫  بخور سندروس

نام های بسیار دیگری نیز دارد، یعنی سیندرلا و ارس و گیاه آن در کشورهای شمال آفریقا مانند مراکش می روید.

در صورتی که از آن برای رمزگشایی جادو استفاده می شود، تعدادی دانه شنی در دستگاه بخور قرار می دهند تا هر گوشه محل را بخور دهند.

مخصوصاً در روز سه شنبه حدود سی دقیقه بعد از نماز مغرب است.

۴٫ بخور جاوی

این یکی از مهم ترین انواع بخور است که برای از بین بردن سحر و جادو استفاده می شود، بوی معطر و معطر آن مشخص می شود و از برخی تنه درختان که ارتفاع آنها به ۲۰ متر می رسد به دست می آید.

بخور جاوی نیز یکی از پرطرفدارترین عودهایی است که در صنعت عطرسازی استفاده می‌شود و در مصارف درمانی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دارای سه نوع جاوی سفید و سرخ و سیاه است و نوعی که برای باطل کردن سحر استفاده می شود سفید است.

با بخور کردن هر جای خانه در حین پخش صدای قرآن که باید تا اتمام آن باقی بماند استفاده می شود.

بخور باید روز جمعه هنگام نماز ظهر انجام شود.

۵٫ بخور لبان الذکر

مشخصه آن رایحه معطر و معطر آن است که مخلوطی از گروهی از ترکیبات معطر با رایحه ای مطبوع است و همچنین برای اهداف درمانی بسیاری استفاده می شود.

اعتقاد بر این است که روشن کردن این نوع بخور باعث بیرون راندن جن و شیاطین از خانه می شود.

در درمان سحر و جادو ابتدا باید از خداوند کمک گرفت و همچنین باید در هنگام وقوع این امر به شیخ امین متوسل شد و به هیچ وجه به سراغ شیادان نرفت زیرا کار آنها فقط فریب دادن است .

بخور لبان الذکر انواع مختلفی دارد. از جمله : لبان الذکر عمانی حوجری ، لبان الذکر یمنی ، لبان الذکر سودانی ،لبان الذکر عمانی

درنظر داشته باشین که ، دود کردن بخورات فوق به تنهایی مشکل گشا نخواهد بود. حتما متخصصین اهل فن باید با شرایط و اذکار خاصی از این بخورات بهره ببرند.

طبقه بندی ابطال سحر در گذشته :

دسته  اول: تعویذ و افسون هایی که نام خدا در آنها به کار رفته است.

دسته دوم: به دو دستۀ مفهوم و نامفهوم (اغلوطات) تقسیم میشوند.

همه ی بخورها و عود ها بوی خوش و معطری ندارند . حتی ممکن است بخورات بسته به علت مصرف و نوع بخور، بوی تند و زننده ای داشته باشند.

هر کدام از انواع بخورات کاربرد و مصارف خاص خودشان را دارند .

برای مثال بخوری که برای دفع چشم زخم و افزایش رزق و روزی استفاده میشود ، با بخوری که برای دعا نویسی و موکل گیری و احضار دود میشود، فرق دارد.

برای اینکه بهترین تاثیر را از دود کردن و سوزاندن بخور بگیریم و به آن نتیجه دلخواه برسیم، بسیار مهم است که ، بخور مورد نظر صحیح و اصلی باشد.

بخورات باطل کردن طلسم

بخورات و دود کردن عود از روش‌های متداول در فرهنگ‌های مختلف برای باطل کردن سحر و جادویی است که به آنها پناه می‌برند.

در بسیاری از فرهنگ‌ها، بخورات و دود کردن عود به عنوان یک روش برای دور کردن ارواح شرور و انرژی منفی نیز شناخته شده است.

اما در خصوص باطل کردن سحر و جادو، برخی افراد معتقدند که استفاده از بخورات و دود کردن عود می‌تواند به صورت نوعی در فرآیند باطل کردن سحر و جادویی کمک کند.

طبق باور برخی از این افراد، بخورات خاصی وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توان سحر و جادویی را باطل کرد.

البته باید توجه داشت که در علم روانشناسی و پزشکی، اینگونه باورها به‌عنوان رویکردی ناعلمانه شناخته می‌شوند و به دلیل عدم ارائه‌ی هیچگونه شواهد علمی، قابل تایید نیستند.

معمولا برای استفاده از بخورات باید همچون اسپند عمل کرد، یعنی آن را روی زغال ریخته و سپس دودی از آن حاصل میشود.

به این نکته توجه شود که باید راهی برای خروج انرژی منفی توسط بخور در خانه وجود داشته باشد. بهتر است پنجره ها را باز بگذارید.

بهتر است قبل از بخور باطل کردن سحر و طلسم اسپند دود کنید.

برای اطلاع و آشنایی با انواع بخورات و کاربرد آن ها لطفا به مقاله  بخورات چیست و کاربرد آن در علوم غریبه مراجعه بفرمایید.

پیشنهاد مشکستان

عطاری مشکستان همواره در تلاش بوده است تا ، بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار ایران و حتی خارج از کشور را در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

میزان رضایت مندی و مشتری مداری شعار اصلی مشکستان است .

از این رو این اطمینان را به شما میدهیم که بخورات و بخور سوز های  موجود در مشکستان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . شما میتوانید با خیالی آسوده این محصول را سفارش دهید.

مشکستان منتظر ، نظرات و انتقادات و پیشنهادات شما در دیدگاه پایین صفحه میباشد.

4 دیدگاه برای “عجایب بخورات ابطال السحر

  1. فرشته گفته:

    سلام ببخشید وقتی زیر تختخواب طلسم گذاشته باشن و زندگی آت آشوب بشه باید فکری کرد که از این جهنم خلاص بشیم یا نه؟

  2. محمد گفته:

    من تجربه گر نزدیک به مرگ و ملاقات کننده پروردگارم و خداوند کل جهان است و واو به واو قرآن فرموده پروردگار مهربانمان است دعا ها اگر قرآن نباشد کاملا حرام است زیرا خداوند گفته با جن ها ارتباط نگیرید وگرنه کافر هستیدودر سوره حجر آیه ۹۱ و۹۲فرموده آنانکه قرآن را جز جز میکنند سخت مواخذه خواهند شد این دعا ها جادوی سیاه وطلسم ها شیطان پرستی هستند و قرآن را مخلوطش میکنندتا متوجه نشوید و قرآن که تغییر دهند یعنی شیطانی شدن دعا مردم دعا و طلسم نگیرید که زندگیتان بدتر میشودعا ها و طلسم هارا به فارسی معنی کنید چرا به عربی مینویسند؟ چون متوجه نشید که شیطان پرستی هستند لطفا خودتان معنی کنید و از معنی که زیر دعا نوشته استفاده نکنید مثلا دعا برای دشمنتان پر از نفرین است و اول به خودتان برمیگردد و زندگیتان را نابود میکند فقط به خدا توکل کنید و از ۴ قل یا آیه الکرسی و آیه های خدا در قرآن استفاده کنید چرا از گوگل دعا های شیطانی را پاک نمیکنند چون مال از ما بهترون و…زاده ها هستند و حتی اگر بلایی با دعا سرتان بیاید نمیتوانید شکایت کنید چون مال خودشان است تا بتوانند….خداوند در قرآن فرموده این قوم شعیب و ثمود و لوط رو من بهشون ستم نکردم بلکه آنها خودشان به خودشان ستم کردند و هلاک شدند این یعنی قانون ارتعاش بنابراین هر چه در طلسم و دعا وجود دارد اول به خودتان بر میگردد.برای باطل شدنش به درگاه خدا توبه یا بخشش بخواهید و دو رکعت نماز بخشش بخوانید و طلسم ها و دعا های ترکیبی با قرآن را با آب بشورید و طلسم ها را از زیر زمین در بیاورید و بسوزانید.تا گرفتار در دنیا و آخرت نشویدفقط نام خدا را چون مخلوط کرده اند قبل از سوزاندن خط بزنیدو با آب بشورید و دور بریزیدو بخشش بخواهید.در سوره ۱۰۲بقره خداوند عاقبت دعانویس و دعا گیر را جهنم دانسته و حتی موکل خوب که همان فرشتگان هستند چون مردم دعا گرفتن را از این فرشتگان خواستند خداوند به فرشتگان محافظ برای آزمایش انسان به آنها اجازه داد اما فرشتگان به انسانها گفتند که دعا گرفتن فتنه و اگر بگیرید کافر هستید.ولی بخور وبعضی از عودها باعث جذب شیطان جن و انس میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.